HighCare
מערכת הבריאות בישראל היא מהטובות והמתקדמות בעולם.
יחד עם זאת, לעיתים קרובות בעיה רפואית קלה יכולה להרגיש כבעיה מורכבת.
קרה לך אירוע רפואי והנך בחוסר ודאות וחששות בעולם שאינו מוכר לך,
בשפה לא מוכרת עם מידע רפואי מורכב? כאן אנו נכנסים לסייע!
אנו נעניק לך שירות חדשני עם מעטפת רפואית ואדמיניסטרטיבית ייחודית
ונלווה אותך לאורך כל הדרך עד לפתרון הבעיה.
ליווי רפואי
- נסייע לך בהבנת האבחנה הרפואית לבעיה.
- נסייע לך בהבנת משמעותן של תוצאות הבדיקות שבוצעו.
- נבהיר את סדר הפעולות המומלץ סביב האירוע הרפואי.
- נסייע באיתור רופא או מטפל מקצועי המתאים לבעיה הרפואית.
- נאתר מחלקות מובילות בבתי החולים לפתרון הבעיה הרפואית.
- נסייע בגיבוש אסטרטגיה אבחנתית וטיפולית שמתאימה לבעיה הרפואית שלך.
ליווי אדמיניסטרטיבי
- סיוע בהתמודדות עם בירוקרטיה רפואית בליווי אישי עד לפתרון הבעיה.
- נספק מידע מורחב על רופאים ומכונים.
- נסייע בקביעת תורים מהירים לרופאים מומחים לתחום.
- נסייע במידת האפשר בהקדמת תורים לבדיקות דימות.
- סיוע בהשאלת ציוד רפואי חיוני.
- נקדם מיצוי זכויות מקסימלי בשירותי הביטוח שיש לך- סל בריאות, שירותי ביטוח נוספים בקופת החולים וביטוחים פרטיים.
איך זה עובד?
אנו פועלים בימי ראשון עד חמישי בין 09:00-19:00, ובשישי בין 09:00-12:00
פניות שתתקבלנה פחות משעתיים מסיום יום העבודה, ייענו עד השעה 10:00 ביום העבודה שלמחרת
פניה למוקד באמצעות אתר/ווטסאפ/מייל
קבלת מייל עם קישורים למילוי טפסים (יישלח ללקוח תוך שעתיים)
שליחת המסמכים למוקד
שיחה עם רופא (תוך 4 שעות ממועד שליחת המסמכים)
טיפול וסיוע בפתרון הבעיה עד סגירתה
השירות הינו בהתאם להגדרתו ולתנאים המפורטים בהסכם השירות עליו יחתום הלקוח טרם התחלת השירות.
השירות ניתן רק לאחר שכבר החל תהליך של בירור רפואי וכאשר קיימת אבחנה או תוצאת בדיקה כלשהי.
השירות ניתן בטלפון ובמייל ועל בסיס חומר רפואי שמועבר למוקד. השירות אינו כולל בדיקה פיזית.
השירות לא מהווה תחליף לרופא המטפל שלך בקופת החולים שמלווה אותך לאורך כל הטיפול בבעיה הרפואית.
השירות לא נועד לשימוש במקרי חירום המצריכים טיפול רפואי מידי, בהם מומלץ לפנות למוקד או מיון.